söndag 1 mars 2009

Söndag 090301


"09:15" is the magic number!

Idag börja som igår, vakna 09:15 idag också, "det är nå fekk med den tiden"
ajja, jag hasa mig som igår upp från soffan hela vägen till köket, slog på en
kanna kaffe, hasa till datorn och kolla lite lätt på den, notera att nere i högra
hörnet lös fortfarande nätverksikonen som den alltid gjort, skulle öppna msn
för att kolla vilka "drones" som låg och lurka bland alla 01000111100001111
i cyberspacet, men till min förvåning var det inte många där, för mitt internet
var avstängt och hade vart det nån timma säkert. men inte gör det nå..

Livet tar juh inte slut bara för att internet är nere för mig, man kan alltid lösa
det på andra sätt och medel, men iaf, då hasa jag mig till soffan när jag just
klivit upp från och börja kanalsurfa ist, men det tog inte lång tid fören jag såg
"Kat Von D"s program LA Ink på 6:an så då var min söndag morgon räddad
iaf, "Nöjd" sen vart kaffet klart bara sådär, känndes som om det bara gått 2
minuter sen jag slog på det, men då fick man kaffe i systemet och allt var bra
igen.

Datorn funka juh iaf fast internet är nere, så man fick juh sin dagliga dos av
kaffe och organismen, men nu tillsammans med ett par sköna timbuktu låtar
i hela den musikaliska mixen. När kroppen och sinnet börja piggna till, klev
jag in i duschen och duscha, sen satte jag mig vid skrivbordet och slog på
lite musik, sen börja jag rita lite, efter det haxxa jag min blekfeta kritvita pöjk
röv till tama och julias nya lägenhet, där jag erövra tamas datorn, så man fick
uppdatera bloggen lite för alla eras behov.

Det är allt för nu, puss på du och alla er 01000111000 i cyber wörlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar