torsdag 5 mars 2009

Orka..

Idag har jag verkligen ingen orka att tänka.

Vette sjutton va jag ska skriva om just nu egentligen, somna sent som satan
vart väckt klockan 08:25 av byggnads i luren, sen väckt igen klockan 10:25 av
min alldeles egna mor i luren, men har iaf tagit mig från sängen nu för ovanlig-
hetens skull, har typ sovit i en av mina 3st klippan 2-sits soffor i typ 3 månader.
men inatt kunde jag verkligen inte somna i soffan, så då la jag mig vid snövit i
sängen och somna efter typ 5 - 10 minuter, undra om man borde fixa tag på
sömntabletter på vårdcentralen för min sömn är aldrig regelbunden, sover alltid
för lite varje natt, eller så sover jag flera gånger om dagarna ist och ibland kan
jag inte somna alls hur trött jag än är.

Nåväl, Nog om sömnproblem för nu, jag har juh som fått höra att jag skriver
rätt mycket om det, men det är väl bra på sitt sätt om inte annat, haha!
Idag står inte mycket på planeringen, ska ringa på ett par jobb i Umeå, sen
tror jag nog att Tama och Julia skulle komma förbi en svung på lite kaffe och
skit snack, alltid trevligt med lite kaffe och en gnutta skitsnack på sidan om.

Sen ska jag nog över till morsan och sno lite blommor av hon så man får lite
grönt och växtlighet i lägenheten, har som inte idats ha det tidigare, men nu
vill jag få in lite grönt och fint i lägenheten, mindre insyn för grannarna och det
ger syre osv till lägenheten m.m. Idag kommer även min morbror från skellefteå
till Boden, tror han ska vara här i Boden till på söndag, va mer ? va mer ? hmm ?.

Äh det är allt jag kommer på att skriva för nu iaf, har juh bara druckit en kopp
kaffe än så länge, och inte har jag ens hunnit slå på organismen än i lurarna, så
hjärnkontoret har inte hunnit öppna helt, jag menar, Vaktmästarn är här, men
chief-fen har inte anlänt än, haha!

Puss och Kram, Lev och Må, Pusselbarn, Nu blev de så! HAJJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar