onsdag 4 mars 2009

good moorning viet-boooden!


Hola Hola Cyberworld!

Idag är inte en dag av insperation, men kan göra mitt bästa att skriva ett
blogg inlägg som är någolunda intressant, kommer dock fortsätta skriva om
när jag vakna osv osv, men vet aldrig om man hamnar hos farbror blå på ett
förhör, då dom vill veta vad jag gjort den 25:e februari kl bla bla och bla bla.
då är bloggen bra för sånt, för då kan man säga "kolla bloggen, ässhööls!"
hihi, sen ge dom mittenfingret i ett vanligt och hederligt propaganda budskap,
sen yttra dom 3 små ord jag finner mycket roliga "Break Yo Self" efter att ha
sett den väldans roliga filmen "Ghettoblaster" eller som den egenligen heter
"Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood"
men alla är väl med på att kalla filmen "Ghetto Blaster" med ett sånt namn
på en film, haha!

Så Idag vakna jag kl 10:00 för då ringer min trevliga lilla nyfikna mor och
väcker mig för att hon är lite pratsjuk bara, men det får man väl också vara
liksom, jag vet juh att jag brukar vara det, och andra också, en homo saipens
medfödda natur liksom, så anledningen är solid typ, sen var det juh inte helt
fel att hon ringde och väckte mig för klockan var juh faktiskt 10 och det är rätt
sent tycker jag iaf, men nu till nå annat än att bli väckt på morgonen.

Idag har jag faen inte så mycket planerat alls tror jag iaf, ska på kvantum och
handla kaffe och mjölk med Tama som sällskap, sen ska jag ta mini högen
av disken som vart kvar från igår, sen har jag faen inget mer att göra idag. Så
då blir det väl att göra nått av den fritiden genom att rita, eller specca internet
eller glo på tv, eller kanske till och med gå på en promenad på boden små
hemtrevliga gator utan vidare destination.

Ajja nu börjar jag tjata på för mycket igen om mindre intressanta saker,
tack iaf för att ni ides läsa så här långt om ni gjorde det. jag ska gå och
byta om nu och gå över till Tama. Ses (Ses) Nån (Nån) Dag (Dag).

adios amigos, compadres, bellas! och vidare i oändligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar