tisdag 10 mars 2009

Huvudvärk!


Leder loppet under denna dunkla vinter dag!

Vakna klockan 6 med huvudvärk, somna om, vakna 8, fortfarande huvudvärk,
vakna 10 med samma tema, huvudvärk, 3-0 till huvudvärken. Så som det ser
ut så leder denna äckliga och jobbiga huvudvärk, Men va bara lugn din jädra
huvudvärk, jag ska vinna mot dagens slut, räkna med det faen!

Så på grund av huvudvärken är jag kapaciterad för idag, så inte kommer det
hända mycket här faen, så då kan jag passa på att skriva om nå annat än
min dag. som i vanliga fall brukar handla om att sova, den röda linjen typ.

Men nu kan jag juh passa på att skriva vad jag t.ex tycker om Bodens nya
galleria, "Enter" eller iaf namnet på gallerian, personligen tycker jag att det
namnet låter alldeles fel på en galleria som ligger mitt i lilla Boden 100 mil
från civilsation, det låter alldeles för "år 2300" tal aktigt, datanördigt, typ.
jag menar va faen, ser skiten ut som ett raveparty inuti eller va !? jag undrar
bara liksom, nää jag hade hellre sett nå hem trevligt, familjärt, mer passande
Boden liksom, just nu kommer jag inte på nå bra namn på en galleria, men
en sak är säkert "Enter" hade inte varit iaf, det är för new age:igt tycker jag iaf.

Sen va faen är idén med att bygga en galleria om det nästan inte kommer nå
nya affärer hit, det är juh till största del bara dom gamla affärerna som ska
hålla till där inne, meningslöst tycker jag, Ajja det är iaf min åsikt om saken,
jag är heller inte så insatt i hela grejjen med nya gallerian, det kan blir mycket
bättre än jag förväntat mig och hört, man kan juh bli positivt förvånad om inte
annat. "Allways Look On The Bright Side Of Life" typ.

Keep It Real, I Do! P.E.S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar