onsdag 25 mars 2009

Suck Pust & Stön..

Rastlös igen! va faen är det här ??

Ajja jag har inte en aning om va faen jag ska hitta på nu heller, eller jo det vet
jag egentligen, men bara trista saker som ska göras, handla lite, och städa.
Städa aldrig igår, för er som tror att det ända jag gör är att städa, för det gör jag
verkligen inte. hehe, säger mest bara att jag ska göra det men det blir aldrig av
men idag måste jag faen göra det, urkburk!
Sängen som råka hamna i vardagsrummet, ska tillbaka till sovrummet så jag
kan fixa klart det sista med möbleringen, nog för att jag sover grymt bra här ute
i vardagsrummet, nåja och ajja, ska iaf byta om nu och gå till kvantum..

TAMA KOM HEM NÅN JÄVLA GÅNG så jag får nå att göra, din satans fekker!
haha! brothers in arms. piff & puff, micke & molle, bill & bull, skrik & panik!

det var allt, 10:4 Hutt Hutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar