söndag 29 mars 2009

Lördagen

Nå hejj hejj gott folk!

Lördagen var rätt lugn till att börja med, sov till 8 - 9 därikring, kommer inte
ihåg, efter det satt jag vid datorn och glodde ett tag. Sen ringde Tama och
ville att jag skulle följa med han och Julia till stan en sväng, så drog vi dit.
Gick på Opalen och drog en fika, eller dom gjorde det, jag satt och glodde
i taket och tänkte på allt med skivan jag håller på med och trycket till min
skiva, och en jacka jag funderar på att sy ihop, hitta lite tyger på en barn-
vagnsbutik som jag gilla och då flöda ideérna i huvudet på mig.

"Anlednigen till att vi var på en barnvagsbutik, var för att Tama och Julia
ska ha barn, inte jag, så då vet ni det "

Sen efter Opalen gick vi på coop, dom handla för deras ett års dag
tillsammans, och jag köpte en energi dryck, hehe. Sen efter Coop gick vi
hem till dom, jag satt där i en halvtimma, sen gick jag hem igen. Tanken
var att jag skulle städa, men soffan var skönare, men jag lyckades iaf få
lite gjort, gick till morsan och snodde strykjärnet, så jag har strykt en gardin
och hängt upp den och plocka undan lite, och förberett för att sätta igång
med disken. sen fastna jag vid tv:n igen, men efter ett tag vart jag rastlös,
så då drog jag över till morsans granne och fråga om jag fick köra lite
"Chevrolet Blazer Pickup V8:a med 300hk", och det fick jag, så resten
av kvällen/natten vart det att cruisa V8:a till kl 03:nånting, det var rätt kul måste
jag säga, för det är första gången i hela mitt liv, jag har fått köra en jenkare, och
första gången i hela mitt liv som jag kört en bil med automat, det är inte så
knepigt som det låter alls, men ovant är det, men jag fick då väldigt mycket
beröm av Kezi eftersom han är körskolelärare, och han trodde med 100%s
säkerhet att jag hade kört V8:A automat tidigare för han tyckte att jag körde
grymt bra, han var riktigt förvånad. Men det har jag juh inte, nåväl! det var min
Lördag iaf, hur var din ?? Hehe.

Bla Bla Bla som min telefonsvarare så snyggt säger, men alla hatar, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar