lördag 28 februari 2009

Lönings Lördag Typ


ur "organismens - rastlös"

Soliga Dagar, Jag Väntar På Regnet När Jag Hoppar Ur Sängen!

Jah, va faen ska man skriva om nu då, har som inte gjort så jädra mycket
sen jag var hemma hos Simon och Jula, gick hem och duscha, sen åt jag
ett halvt paket trippel chokladrippel glass och sen slockna jag i soffan, sov
till kl 21 nånting, sen satt jag vid datorn en svung och kolla på ett avsnitt
av the big bang theory, och åt på inlagda vitlöks klyftor "mumma" haha!.

Efter det gick jag på max och köpte ett nuggetsmål åt morsan gick med
det till henne, sen tillbaka till datorn..

Före det vet ni juh redan vad jag gjort, så det var min dag iaf, trevlig och
lugn, på en löningslördag, hade velat dricka öl ikväll faktiskt, men ids inte
börja gorma med det just nu kl 23 på kvällen, så intressant och kul är inte
alkohol, nu sitter jag och lyssnar på timbuktu - stirra ner, och organismen
får väl se vad kvällen har att komma med.. Säkert film och rita och musik

Ha det gReta så hörs vi, 10:4 öh-fver änd ut! P.E.S:a på dig, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar