måndag 16 mars 2009

Grymt Shysst Helg!


Kan verkligen inte klaga på en enda sekund!

Jag vet knappt vart jag ska börja alltså, fredagen var jag och såg på
Organismen & Dj Large, grymt jävla shysst spelning, satt med dom efter
spelningen och surra och drack ett par öl, grymt grymt shyssta är dom.
på lördagen var jag och såg på Lazee och Promoe tillsammans med
Spiderdogs, på Minus 30 inomhusfestivalen i Luleå, han körde bara låtar
från kommande plattan, SVENNE BANAN! äger haha!.

Tja vad mer kan man säga, bara det är en vinnande kombination för mig iaf.
Jag har då inget att klaga på, varken nu eller senare, bilder kommer när jag
fått tag på sladdfaen till kameran, ids inte plaska runt i denna blask och slask
som ligger och växer just nu i Boden, för det ända par skor jag äger, blir dyng
sura efter 10 steg liksom, så nu börjar det bli dags att haxxa fram ett par nya
skor, inge kul med blöta fötter! men jag har surrat med min moster en sväng
och hon kanske skulle komma förbi senare med sladden och dricka lite kaffe.
så vi ser juh om dom kommer ikväll eller nån dag senare i veckan, det är en
fråga tiden får avslöja, men bilder kommer det komma det kan jag lova.

Ha det bra tills dess och håll en varm och go i detta vårväder, 10.4 out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar