torsdag 26 mars 2009

Låtlista


I brist på bättre saker att skriva om just nu.

Så tar jag och lägger upp en liten låtlista med massa bra musik
som jag lyssnar på dagligen.

01. Organismen - Sömngångaren
02. Organismen - Rastlös
03. Organismen - Fabriken
04. Organismen - Huvudvärk
05. Organismen - Ställ Er Upp
06. Organismen - Blåsningen
07. Bill och Bull - Va E Klockan
08. Bill och Bull - Mitsubishi
09. Bill och Bull - Gör Din Grej
10. Bill och Bull - I Min Ryggsäck
11. Bill och Bull - Loop
12. Bill och Bull - Finskor och Paraply
13. Bill och Bull - Jag E Glad Ändå
14. Bill och Bull - Borgarblocket
15. Bill och Bull - Tji Mitt Namn
16. Bill och Bull - Hylla Mig Hata Mig
17. Skåne/Alltid Öppet! - Skönt o va slug
18. Skåne/Alltid Öppet! - Efter knas kommer pengar
19. Skåne/Alltid Öppet! - Kan aldrig få nog
20. Skåne/Alltid Öppet! - Det var en gång
21. Skåne/Alltid Öppet! - Baby
22. Skåne/Alltid Öppet! - Upp o Ner
23. Skåne/Alltid Öppet! - Nora
24. Skåne/Alltid Öppet! - Lögnen
25. Skåne/Alltid Öppet! - Har va du vill ha
26. Skåne/Alltid Öppet! - Känn Ingen Sorg
27. Skåne/Alltid Öppet! - Fett Knas
28. Skåne/Alltid Öppet! - Hoppas Att Nån (Bonus)
29. Chords - The Luckiest Man Alive
30. Chords - Internet Friends
31. Chords - Blind To The Facts
33. Chords - Places To Go
34. Chords - Appetite For Consumption
35. Chords - On The Grind
36. Looptroop Rockers - The Building
37. Looptroop Rockers - Chana Masala
38. Looptroop Rockers - Naive
39. Looptroop Rockers - Carneval
40. Looptroop Rockers - Fort Europa
41. Looptroop Rockers - Living On A Prayer
42. Promoe - Blind
43. Promoe - New Day
44. Promoe - Logic
45. Promoe - Dog Day Afternoon
46. Timbuktu - Stirra Ner
47. Timbuktu - Säj Inte Nä Säj Jää
48. Timbuktu - N.A.P
49. Timbuktu - Fantasi
50. Timbuktu - Lika Barn Avvika Bäst Del 2

Det är juh ett par till faktiskt. Men dom här 50 går varmast i wmplayern
just nu för tillfället, tills Promoe, Organismen, m.m. släpper sina nya
plattor, keep on doing it för the love av it!

"dom låtar som är med fetstil och färgade, är dom som betyder mest
för mig."

P.o.K L8:ers M8 p.e.s!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar