tisdag 24 mars 2009

Rastlös!

Tja va faen ska man hitta på ikväll ?!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll liksom, hmpf hmpf !? grymt rastlös!
Jag har juh egentligen massa att göra, diska, dammsuga, det vanliga i hemmet,
sen har jag juh massa sido projekt att fixa med, t.ex rita egna t-shirt tryck,
skriva lite låt texter, eftersom jag har satt igång med ett eget mixtape. är oklar

på titeln till mixtapet, men just nu kallar jag det "Skogsgläntan Del. 1" men tror
nog att den titeln kommer bli ändrad, så måste jag juh göra lite skivomslag till
den också, sen har jag min kusin som ska göra nått shysst gitarrbeat åt mig.

(det gillar jag grymt mycket, för han spelar lite olika sträng instrument så jag
inte säker på vad han kommer överraska mig med för nå bra, blir grymt iaf)

Men känner mig grymt insperations lös just nu iaf, kanske man tar sig en
promenad i kvällsmörkret ikväll och glor på bodens kalla gator, vet inte än.
nått blir det väl, men känner jag mig själv så blir jag sittandes framför datorn

och gör nå helt ointressant och meningslöst, eller framför tv:n och ser tv.
ska iaf försöka hitta på nått, måste få insperationen att flöda som en flod iaf.


Jag möblera här hemma igår kväll, men är fortfarande inte nöjd med resultatet
ska ändra lite till och se om det blir bättre då. jag hoppas på det iaf, avskyr att

ha det så man inte trivs i sin egen lägenhet. usch usch för det, symetri och lugn
vill jag ha, nu, genast och på en gång, och det har jag verkligen inte nu, blääh!

Här är även lite Umeå information för den nyfikna. Umeå blir av men det är upp-
skjutet lite grann bara, måste ta mig själv i kragen och börja ringa vidare på
jobb där nere, så fort jag hittar det, ska den här lägenheten sägas upp och sen
fixar jag en ny i Umeå och flyttar direkt, det kommer bli av det lovar jag, men
det vart bara inte just nu, som jag hade hoppats på. ajja nog om det.

"Den som har bra fantasi får juh gärna komma med lite förslag på namn till
mitt mixtape, annars får jag grubbla vidare och använda hjärnkontoret till max
för att komma på något bra namn till ett mixtape."

Det var allt för nu, ha det bra och låt insperationen och kreativiteten flöda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar