söndag 1 mars 2009

Yeah!


Organismens - Sömngångaren "Gör er redo för det värsta kan hända"

Denna dag känns grymt seg, fast den har dock inte börjat ordentligt än men
allt kan juh hända idag från och med nu.
Somna kring 02:30 igår därikring, vakna vid 4 första gången, sen ringde Tama
vid 8 imorse, och då tänkte jag att det var lika bra att kliva upp, fast jag hade
juh helst velat ligga kvar typ 3 - 4 timmar till och sova, men så blir inga kids
gjorda liksom. Ska på kvantum idag och köpa ett kuvert, sen förbi Tama och
kopiera ett papper, sen ska vi 2 in till stan och möta upp Jullan, efter det vet
jag inte riktigt. Min mamma fyller juh år idag, så "grattis grattis mamma!".
Ska självklart förbi hon idag också., men det är nog allt jag har planerat idag
iaf. Kaffe in the system och Organismen i the headphones är brah grejjer för
att vakna på morgonen IMO! (in my oppinion a.k.a min åsikt.)

Vädret idag den 2:a Mars är grått och mulet med en dutt snöstorm ute, men
bara -4.5 ute så det är iaf inte snoppkrympande kallt ute idag, wehoo!

Här är ett par Texter/Låtar som jag kan finna uppmuntrande i dåliga tider.

1. Monty Python - Allways Look On The Bright Side Of Life.
2. Timon & Pumbaa - Hakuna Matata.
3. Baloo - Var Nöjd Med Allt Som Livet Ger.
4. Gene Kelly - Singing In The Rain
5. Jeremy Kay - Have It All.

Cho Cho Bréh, "break yo self" haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar