söndag 8 mars 2009

Precis!

Idag är dagen efter!

Igår var en rätt lugn dag på dagen iaf, gjorde inte så jävla mycket eller över-
aktivt, satt vid datorn, var på kvantum en svung, små städa hemma och härja
med katterna, tog en dusch och lyssna på lite musik, sen kring halv 7 drog
jag över till Johanna och Daniel, var där resten av kvällen och hade en alla
tiders rolig kväll, riktigt kul, först var det bara jag och Johanna där, jag satt vid
deras dator, och hon sminka sig, sen kom hennes 2 kompisar, sen kom
Daniel och hans 2 kompisar, sen Johannas bror, sen min vän Simon.

Vi satt bara och drack ett par öl och groggar, lyssna på musik och hade det
riktigt trevligt tills dom drog på krogen, då drog Jag, Simon och Macke hem
till våra lägenheter och resten på krogen, väl hemma koka jag ett par hundra
mackaroner med lite ketchup på de, drack lite Resorb (vätskeersättning) till
den måltiden, sen slog jag på ett par avsnitt av "The Big Bang Theory" och
slockna på soffan i vanlig ordning, vakna klockan 8 imorse och nu har jag
spenderat hela morgonen framför burken och lyssnat på musik och druckit
kaffe, jag har även mobbat surhaggan till kattfaen jag har här hemma, haha
hon är skit kul att härja med för hon viker sig inte för nå, kaxiga faen haha.

Roligt Roligt, hela dagen, kvällen, natten, morgonen..
det var min helg, får se nu om Johanna och Daniel hör av sig idag för en
bakispizza från blå ängeln och film, hade vart kul, men dom är nog säkert
för bakis för en bakispizza, haha blir lätt så av för mycket sprit, tur att man
bara tog ett par öl, jag är i fin fin form just nu iaf, höhö!

Krya på er J & D! chi-hi-hi! tjingepling, ring och spring. P.E.S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar