måndag 9 mars 2009

Denna Dag?


Bittertljuvt! Eller nå sånt i den stilen!

Urk på burk, sa den hemlige skurk som lurar i nattens mörklagda hörn.
det är typ så min dag har varit, inte för att jag har den minsta aning vad det
ska betyda, för så filosofisk och metaforisk är inte jag på ett endaste hår-
strå på hela mig, Ajja nää men dagen min har väl i stortsett varit rätt tung
rent allmänt sett, sovit i 2½ timma typ, så resten är väl rätt lätt att lista ut.
kunnde hålla mig vaken till 17 idag, sen råka jag somna en svung på dagen
i vanlig ordning, så nu som minuterna går, så blir jag piggare och piggare
och det är juh det sista jag vill liksom, hade vart nice om man fick somna
kring 22 nån dag för en gångs skull, det var juh typ 5 månader sen jag somna
vid den tiden, haha! dygnsrytmen är fucked up! och pälsen är skev, va faen
det nu ska betyda också, haha!

Nåväl, slutet gott allting gott! sov gott små barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar