fredag 27 februari 2009

Fredag


Vah Grejjer Man Har Att Göra Idag!

Jah, jag vakna kl 09:00 prick fean av ett sms, fast det gjorde juh dock inget
eftersom jag ändå skulle upp kring kl 9 idag, för jag har massa saker att göra
idag, ska ringa på 5st jobb som jag hitta igår då jag satt och dumma mig vid
datorn, sen måste jag gå och lämna igen digitalkameran till min moster på
korpenskolan, så kl 12, ska jag hjälpa Tama och Jullan med att flytta till sin
nya lägenhet. Som tur för mig bara ligger tvärs över gatan, så är nära och bra
och inte särskilt långt sen när man ska hem. hehe!

Sen måste jag försöka komma igång med disken igen, den där jädra disken
tar alltid så lång tid för mig att komma igång med, hatar att diska, men det
måste juh göras iaf, hur mycket jag än hatar det, "datea aldrig mig för då
kommer du som gör det att få ta disken, haha!" skojja bara.

Sen måste jag över till min mor igen och sno tillbaka min dammsugare från
henne, så man kan dammsuga, så ska lite kläder vikas också.

Ska även förbi stan och lämna ett par papper till soc, sen är väl allt klart för
idag iaf, men känner jag mig själv rätt, så kommer jag slappa ist för att, diska,
dammsuga, städa och vika kläderna, haha! det är jag den bästa experten på.
Inte för att jag är stolt över det, men det brukar bara bli så. Händer det nå bättre
idag kommer ni få veta det här senare idag.

Ha de bra puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar