fredag 20 februari 2009

HAHA! wieee!


Idag Har Faen I Mig Varit En Jäfligt Bra Dag!

Jag hasa mig upp kl 9 på morgon, (har sovit till 11 dom 6 senaste dagarna)
men skulle egentligen upp kl 8, klädde bara på mig kläderna direkt jag vakna
och släpa mig iväg till morsan, satt där en stund, gick förbi korpenskolan
där min moster jobbar och sa hej till hon, sen drog jag tillbaka till morsan och
glodde på lite tv..

Precis när jag var på väg från morsan ringer det i mobilen, jag kollar och det står
dolt nummer, men jag svarar iaf, då var det ett företag som ringde och ville att
jag skulle komma på arbetsintervju på måndag i skellefteå, så jag tacka glatt
JA! och sen sprant jag iväg på socialen, det så kallade "hemlighets stämplade"
stället, fixa tag på mat pengar för helgen och en rese rekvition, så jag kunde åka
till skellefteå på arbetsintervjun, så på söndagkväll sticker jag dit men kommer
hem på måndag igen, wieee hoppas faen jag får jobbet, HOPPAS! HOPPAS!

Sen när jag kom hem har jag sovit på soffan, skönt imo!
nu dricker man kaffe och skriver här med organismen i lurarna..
Organismen är grym!
Ska kanske vara fyllechaffis ikväll.. sen får vi se vad natten kommer med, hehe
den är bara barnet än iaf, dagen hittills har juh vart skit bra, så nå bra kan juh
hända ikväll med, "önsketänkande" hehe

Nåjah öfer and aut! P.E.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar