onsdag 18 februari 2009

Jössös!


Haha Jah Jössös!

Inte vart det mycket gjort idag av det jag skulle hitta på och göra.
Satt här i vanlig ordning och dumma mig vid datorn.. Så hörde jag hur
det banka hårt på dörrn, gick och öppna och där stog tama.. Han ville
ha lite sällskap osv när han skulle flyttstäda ur sin lägenhet. Så då gick vi
dit till hans gamla lägenhet och där sprack resten av dans planering..

Ajja jag är inte bitter för det, vi har haft skit kul iaf, suttit och dumma oss,
eller jag har suttit och dummat mig, han har packat och surrat i telefon mellan
varven, klockan gick och gömde sig ett tag och när vi väl hitta den var den 17:30
och allt som skulle göras idag fick en ny tid till imorrn, inte mer med de

nu ska jag snart traska upp till "stan" (haha! Boden är inte mycket att skryta över,
men älskar stan iaf) ska bara låta mp3 spelarn få lite kräm så ska benen få arbeta

Puss Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar