torsdag 26 februari 2009

Türsdaah!


Organismen - Sömngångaren

Vart har den tagit vägen, jag letar, de verkar som någon har gömt den..
Verkar som allting har stannat, eller så går jag i sömnen..
Öppna ögon och jag andas svårt..
Jag letar efter stigen som ingen annan har vandrat på..

Idag ska jag inte göra så fruktansvärt mycket eller över ansträngande,
det blir en rätt soft dag med tagning av nya profilbilder till msn, och andra
internet sidor osv, dricka kaffe, äta ost&skink mackor, små diska lite mer
på de jag påbörja igår kväll. Vandra runt ett tag i den efterlängtade solen,
som inte har synts till så mycket i Boden på senaste tiden, men som sagt
efter regn kommer solsken. Fast i det här fallet blir det efter snöstorm och
isande kyla kommer solsken, (Boden i ett nötskal).

deh vah allt föh nööh! keep it real! cee yah L8:3r!

4 kommentarer:

  1. Ost&skink mackor! :D lyycka!

    SvaraRadera
  2. Hej! Så du bloggar. Kul! :-)
    Hoppas att allt är bra!
    Kram// Linda

    SvaraRadera
  3. haha vilken av Lindorna är du ?? ^^
    känner typ 5st Linda vad jag kommer på just nu haha :P

    SvaraRadera
  4. Du får väl klicka på länken! :-P

    SvaraRadera