onsdag 25 februari 2009

El Dorado


Det Hade Vart Nice!

Om den gyllene staden El Dorado hade vart lättare att finna, tror starkt på
att den finns, bara väl gömd av spanjakerna. många problem med pengar
hade vart löst om man hade haft pengar från staden av guld El Dorado.

Har märkt att det är mycket med gamla mexicanska och spanska myter
som jag finner intressant och mystisk attraktion till. t.ex dia del los muertos
eller day of the dead, sugar skulls osv, aztec folket, inka folket, maya folket
m.fl. och historien om El Dorado osv, mycket mycket intressant tycker jag
iaf.

Vet inte varför jag skrev om det egentligen, börja bara tänka på ekonomin
plus en mega-super-duper-über kass film jag såg igår, som heter
"army of the dead" nån jäfla independet film från USA, den var då rikskass,
men den hade iaf med El Dorado skatten att göra, dock så sägs det juh
att det vilar en förbannelse över El Dorado skatten, så ska man tro på det
så dör man juh om man får tag på den, haha! så jag vet inte om det är så
bra att ha den då, men den positiva sidan är väl att man slipper iaf penga
problem, svårt att pynta räkningar om man ligger 3 meter ner i jorden, haha!

Ajja det var allt för idag, Big Up Mexicanska Myter och Säger!

Öhfver äänd Auut! Nintendo 8-Bitars, Keep It Real!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar