torsdag 19 februari 2009

Sweet!


Jah!

Då var iaf ett litet problem taget hand om, Nu har jag sökt jobb som säljare
i Robertfors Kommun, hoppas jag faen får det jobbet, det skulle vara riktigt bra
för min del, närmare Kålaboda än Umeå, rätt bra lön, åka runt från arbetsplats
till arbetsplats, träffa nya personer hela tiden, och se nya miljöer, men samtidigt
jobba på eget ansvar, "tänker..(tror jag iaf, om jag förstog annonsen rätt)".

Så nu kanske arbetsförnedrar förmedligen blir glada iaf att man gjort ett försök
att söka jobb så dom slipper anstränga sig, inte för att dom gör det så mycket iaf
(min åsikt), men men.. sånt är livet.

Åter till dagens agenda.. ska strax börja städa här hemma, iaf vika tvätt för de
kan man göra framför tv:n, haha!, sen lite senare blir det att diska och dammsuga.
efter det, tv:n eller datorn eller båda två samtidigt "viskar..(blir nog det sista valet,
shyyyss! säg inte nå om det till nån)".

Nu har jag bloggat klart för tillfället, ska börja vika tvätten.. Så to be countinued..

ha de bra! kläm och känn på tutten sen ^^ Chrille rullar ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar