söndag 22 februari 2009

Snart!


Wiee! Hissar Flagg Och Sätter Segel Mot Skellefteå !

Snart så drar jag iväg en dag till Skellefteå för att sova hos morbror en natt,
sen imorgon (måndag) kl 11:15 sitter jag på arbetsintervju för ett jobb..
Efter det blir det en snabbrunda på Skellefteås gator och torg, faen det var
över 5 år sen jag var dit sist, har juh passerat men det är inte samma sak.
Hoppas, hoppas, hoppas, jag får jobbet, det hade vart grymt nice men en
inkomst igen.. Städningen har äntligen kommit igång, har bara lite disk kvar
så är all städning klar för nån dag framöver, wiee! tja och soperna måste juh
ut till sopbodan, men det går juh snabbt det..

Det var allt jag hade att komma med just nu, förutom lite privata tankar
om saker och ting, som är generellt ointressant men iaf.. haha!

chrille is teh shit! 10:4 hut hut, kopiera de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar