onsdag 25 februari 2009

Torsdag


Organismen är i ditt hus!

haha kom inte på nå bättre förord just nu att skriva, och så sitter jag och
lyssnar på "Organismen - I Ditt Hus" så det fick bli organismen är i ditt hus.

Han är grym på allt han gör, en sann artist, rolig att lyssna på, sköna låtar,
hysteriskt roliga åsikter och synpunkter på livet, motiverade, inspererande,
tja listan kan bli längre, men jag har bara sovit 4 timmar inatt så jag ids inte
tänka så mycket just nu.

Idag ska jag vara chaufför åt min mor, för hon och hennes kompis "Babbo"
vill på stan och små shoppa lite grann, och anledningen till att jag ska vara
chaufför är att mamma har fått skellettcancer så hon har lite svårt att framföra
bil och sånt själv, men inte gör det nått, har juh ingen egen bil längre pga
ekonomiska skäl, så det ska bli kul att få köra lite bil och sånt idag, det var
juh som ett tag sen jag fick köra brumm brumm bil så inte gör de nå att vara
chaufför för en dag. sen måste jag små städa lite och sånt, får gäster ikväll.

Imorgon ska jag på möte med arbetsförnedrings förmedlingen kl 09:15.
får se hur det går då, det var allt för just nu.

C signs out! P.E.S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar