lördag 28 februari 2009

Hos Simon Och Julia


Jah, Då sitter man här hos dom då!

Idag vakna jag kl 09:15, hasa mig sakta men säkert upp till köket och slog
på en kanna kaffe, sen slog jag på datorn och i vanlig ordning organismen,
i högtalarna, vänta på att kaffet skulle bli klart, "de vart klart efter ett par
väldigt långa och jobbiga 5 minuter" tog en kopp kaffe och njöt på med det.

Efter tag ringde Tama, då var det dags att gå iväg till Kvantum och inhadla
lite småsaker, sen hem och rengöra sandlådan, och tanken var att jag skulle
ställa mig i duschen och duscha, men jag råka fastna vid datorn som vanligt
så jag hann bara med att rengöra sandlådan innan Tama ringde igen och fråga
vart jag höll hus, för Han och hans tant Julia, ville bjuda mig på lunch för att
ställt upp och hjälpt dom med hela flytt grejjen, städa, flytta och packa upp.
och så var Julia nästan klar med maten, så jag fix haxxa om lite i planeringen,
och rusha över dit, men det är lugnt det också, vattnet tar juh inte slut i huset
bara för det, "hoppas jag iaf inte att det gör" haha!.

Nu sitter jag hemma hos dom och haxxar bloggen på Tamas Über dator,
så här avrundar vi, för när jag tittar ut lite lätt genom lägenheten så ser jag
att det är snart dags att lyfta och bära lite igen, haha, så det blir svårt att
blogga då om jag ska lyfta ett skåp samtidigt.

Tjingepling, simma motströms ist för stim, som alla andra *pöff* gone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar