måndag 23 februari 2009

Tillbaks i Boden 090223


Jah Då Var Man Hemma Igen!

Det känns lite smått fel att säga när man har planer att flytta till annan ort,
men det är ändå rätt skönt att komma hem igen, men det är väl mest för att
jag är en megaslöis som trivs bäst vid datorn hemma bland mina egna prylar
och saker och kläder och möbler, hade jag haft dom nån annan stans hade
jag nog sagt att det var skönt att komma hem dit, så det blir nog bra.

Idag har jag vart på arbetsintervju, det gick väl lite sådär men i överlag bra..
Jag gjorde en rätt rolig miss där på intervjun, så när jag skulle förklara mig
själv som skulle ha låtit så här: jag är mer för "lära genom att göra" så vart
det "göra genom att lära" haha, ajja dom skulle juh ringa på måndag nästa
vecka och säga om jag fick jobbet eller inte.. så man kan juh bara hoppas
på det bästa fram tills dess.

ajja nu ids inte jag skriva nå mer för tillfället, gick runt lite i skellefteå före och
efter intervjun och kolla på affärer tills klockan vart 14:20 då jag skulle med
bussen hem. och nu är man hemma, så allt gick vägen..

puss och kram på din "gummibanan" mwaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar