söndag 22 februari 2009

Skellefteå 090223


Jah! Skellefteå 090223

Nu sitter jag här på min morbrors dator och bloggar för dan, kom fram
igår till skellefteå kl 20:55, vi drog direkt på krysset och köpte en burgare
och chips och cola, sen drog vi hem till min morbror, satt och såg på NHL
Hockey en liten stund, sen såg vi en dokumentär om iranerna (haha!) efter
det var det filmen the departed, men jack nicholdson, matt damon och leo
dicaprio, den filmen sluta kl 01:30, och jag var fortfarande grymt pigg, då så
jag bytte kanal till 3:an och såg dawn of the dead..

Var tvungen att slå av mobilen, för stressad och smart som jag var glömde
jag mobilladdarn hemma i boden, och batteriet håller juh bara en dag men
lite tur om man inte pratar och skriver för mycket med den..

Men tror iaf att jag somna kring 03:30 ungefär, kl 07 vaknar jag av att min
morbror står och gör kaffe i köket, haha så nu kommer poängen med min
alldeles för långa intro av detta inlägg. jag är trööööööööööött!!!! hahaha!

Hade kunnat säga det på en gång, men vad är nöjet att avslöja poängen i
början av "filmen". Idag ska jag på arbetsintervju kl 11:15 här i skellefteå,
sen blir det väl en snabbrunda på stan och kolla lite hur skellefteå ser ut,
har juh inte varit här på ett par år så det måste man juh göra, och så blir
det lunch med morfar och hans tant efter intervjun, sen hoppar man på
bussen kl 14:20 tillbaka till boden, gissa en som kommer sova bra på
bussen, det var allt för nu, hur det gick med arbetsintervjun kommer senare
ikväll när jag kommit hem, så håll ut hehe,

Chrille skriver ut! ha de gött puss puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar