tisdag 24 februari 2009

Roadblock


Feck!

Nu blir det lite halv knas här i planeringen, vill inte säga för mycket eftersom
det är en halv liten privat sak, så jag vill inte skriva allt på bloggen, men dom
som känner mig får juh fråga på msn eller IRL så att säga om dom är nyfiken,
Men jag stötte på ett litet problem idag när jag var på möte med min
handläggare på soc. kortsagt, hjälpen jag har bett om kan kanske nekas pga
en oförudsett inkomst, och det tycker jag personligen inte är nå bra alls.. Kan
bara hoppas att dom har ett hjärta och överser denna inkomst, men det är lite
tvivelaktigt, så jag får väl se imorgon då jag ska dit med dom sista dokumenten
dom vill ha, vad dom har att säga om saken.

Då vet ni det. Nu ska jag till Tama och hjälpa han med flyttstädningen så han
får det klart, sen tillbaka hem och gräva fram ett av dokumenten som soc vill
ha, efter det ska jag sätta mig vid datorn och fortsätta med det jag gör bäst
glo på skärmen och låtsas att det är en bra sak för mig, haha!

"Se positivt på saker" är dagens visdomsord för den som är intresserad.

72 Lååång, Hut, 59 Lååång, Hut, Hut, Hut! öfher och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar