torsdag 18 juni 2009

JOBB!


Äntligen har man fått sig ett jävla jobb!

Nu faen har turen vänt för mig, och jag har fått tag på ett jobb. Och de bästa
av allt är att de är inte i Boden som jag fått jobbet utan de är i Umeå, som jag
har velat flytta till i typ 4 år nu snart, men nu äntligen har jag fått chansen att
göra de, hoppas att allt blir bra igen nu, saknar verkligen den tiden då jag var
som mest självständig och jobba i Kiruna, men ett bra betalt jobb och allt bara
flöt på och pengar inte var ett bekymmer, huvva huvva! de var bra tider de..

Nåväl.. Ville bara göra en liten uppdaterning, har inte idats blogga mycket på
sista tiden, men ska försöka göra de mer nu, medans dagarna går efter jobbet

Ha de bra nu! och håll koll efter organismens nya skiva, den kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar