tisdag 19 maj 2009

De Tar Aldrig Slut.

Nu är det faen i mig sista dagen för besiktning.

Imorgon kring 12 tror jag iaf att det var, kan va vid 13, sak samma, då ska
iaf lägenheten besiktas, så då slipper jag den för alltid, faen va skönt de är.
Så idag ska jag ge sista slut spurten och städa klart allt och kasta lite skit
som ligger kvar där, sen är allt faen i mig klart, så de är min dag idag, sen
ikväll blir det väl att gå till korpen skolan och spela lite basket med Simpa
min vapendragare a.k.a Tama, de är alltid grymt kul att spela lite basket
och få koppla bort lite tankar som plågar en. Till helgen blir det Umeå i 2
veckor, ska söka jobb och umgås med lite kompisar och kusinen, och gå på
brännbolls yran, har alldrig vart på den så det ska också bli grymt nice de
med. Hoppas allt löser sig.

Time to go, peace out! gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar