söndag 21 juni 2009

Söndag och Avfärd.


Jah då var det dags igen, för 3:e gången på en månad.

Idag känner jag mig grymt seg och sliten, somna kring 07:00 imorse, wiee!
vakna kring 10:30, och som dagen ser ut nu så ska jag packa resväskan än
en gång, sen duscha, och sen få tag på lägenhets nyckeln till aronsson, sen
ta mig till tåget för att för 3:e gången åka hela vägen till Umeå, 3½ timma med
tåg, alltid lika kul. Jag hoppas bara att den här resan inte är tillsammans med
ett skrikande barn, som de har varit dom 2 andra gångerna jag åkt till Umeå.
Men missförstå mig rätt liksom, jag har inget emot barn osv, men de kan bli
rätt jädra enerverande att sitta i 3 och halv timmar på ett tåg, då ett barn sitter
och skriker en i örat i stort sett hela vägen.

(alla resenären med barn, HYR EN PRIVAT KUPÈ! och stäng in er där.)

Utöver de brukar resan gå rätt bra, så de ska nog gå bra. De ända som är lite
halv trist med att åka iväg till Umeå och jobba nu, de skulle väl vara att jag för
första gången sen jag var 15år missar Boden Alive, och min födelsedag kommer
firas ensam hos aronsson framför tv:n eftersom man är i Umeå då.
De är juh inte speciellt roligt men äsch, de är sånt man får ta. Hellre de än att
vara arbetslös en månad till liksom, för nu räcker de med arbetslöshet. jag vill
tjäna pengar, och pengar ska jag faen i mig tjäna nu OJOJ! va jag ska jobba!
Sen måste jag juh bara tillägga att de ska bli grymt jävla skönt att komma bort
från Boden ett tag också, för nu börjar de bli för mycket gorm här. Gorm som
jag egentligen inte har ett jävla piss med att göra, men lika förbannat blir man
indragen av dom där förbannade svartsjuka pojkväns jävla hor asen, FAEN!
vad jag hatar knarkande/alkolist idiot as till så kallade "pojkvänner" gud så arg
man blir. Ajja nog om de. Jag ids inte med det mer!. PISS OFF!!

Ajja nu har jag iaf fått skriva av mig lite mer, ha de gott glatt folk! P.E.S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar