söndag 21 juni 2009

Måndag och Presentation


Jah då var de måndag, helgen har sprungit förbi.

Men idag gäller de, Idag ska jag infinna mig på mitt jobb kl 09:30 för att bli
utkörd till Vännäs för att bli presenterad för dom jag ska börja jobba för och
få lite information om vad de är exakt jag kommer göra där borta, alltså
arbetsuppgifter osv, få arbetskläderna osv, tror då inte att de blir att jobba
nånting idag, utan de blir nog bara presentation osv, så får jag jobba första
dagen imorgon Tisdag ist, Men de återstår juh att se. Jag klagar inte.

Inatt vart de inte så mycket sömn som jag trodde att jag skulle få, men men
nu sitter jag med en kopp kaffe och sörplar på den och har typ 3 koppar till
i bryggarn som faen ska ner dom med. Ska ta och göra mig nån macka med
så man får i sig lite energi, ska juh som gå in till kontoret idag, det är en pro-
menad på ungefär en timma.

Mer uppdateringar kommer senare ikväll när jag tagit mig tillbaka hit till
andreas igen. men allt går jätte bra än så länge, så jag mår grymt bra.

Nu mer kaffe, frukost, och göra sig färdig för promenad, P.E.S out peeps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar