tisdag 12 maj 2009

Info för teh peeps!

Nåh hejj hejj sockertoppar, haha!

Hänt och skett:

Hmm inte mycket egentligen som hänt och skett, sett tv, sovit, ritat, städat,
tagit nå öl och gottat mig, grillat lite osv, sökt jobb lite här och var utan fram-
gång dock, sagt upp lägenheten och håller på flyttpacka, "location unknown"
hehe, den 23:e Maj åker jag till Umeå och ska vara där en vecka eller två,
för att söka en satans massa jobb osv, umgås lite med en av mina bästa
vänner som går under namnet Molle a.k.a Aronsson, ska även umgås med
min kusin som bor i Umeå också, och när det sker är det inte omöjligt att en
låt eller två växer fram och kommer till världen med förbundna ögon, man får
se vad som händer helt enkelt. Satans jävla kul ska det iaf bli att få komma
bort från Boden och trisstesen ett tag, URK! va jag längtar.

Ska även passa på att fara på brännbolls yran medans jag är i Umeå, eftersom
det råka juh lyckligtvis vara under en av helgerna då jag är i Umeå.

För er som är nyfiken om jobbfronten, (som ser blek ut, men iaf) så kan jag
meddela er att dom jobb jag ska söka är, lagerarbetare, plattsättare, vvs-montör,
lokalvårdare, butiksbiträde, vaktmästare, osv osv, man ser juh liksom hur det
går, för hoppningsvis återvänder jag till Boden endast för att hämta min möbler
för att jag fått jobb i Umeå och ska flytta dit, men det är juh bara önsketankar än
så jädra länge, men drömma kan man juh alltid som sagt allt för många gånger
förut i historien av allt från forskare till vapentillverkare som tror att dom skapar
vapen för fred, men icke sa nyfikna nicke, hehe.

Det var väl allt jag kan komma på just nu för tillfället iaf att meddela er.
Men i vanlig ordning, kommer jag på nå mer så meddelar jag de.

Vill även passa på att be om ursäkt för att jag inte skrivit så mycket i bloggen
på sista tiden, har som bara helt enkelt inte idas göra det, dels för att jag är
utan internet och dels för att jag har tyckt att det inte har varit så mycket att
rapportera om.

Ett par saker till jag vill passa på att nämna nu medans jag är här på bloggen,
är att jag ser grymt mycket fram emot Organismen nästa skivsläpp, "om gud vill..
och vädret tillåter.." och Promoes senaste skivsläpp var juh allt över förväntan.
Satans så bra skiva, va mer, va mer, hmm!? aah man kan bara vänta och se,
men håll alla ögon och öron öppna gott folk, de kommer mer från alla håll, hörn
och kanter..

Nu har jag sagt mitt, och tills nästa gång, ha de bra så hörs vi, hajj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar