onsdag 2 december 2009

Bloggtystnaden ?

Go Morgon, Go Morgon, Go Morgon!

Nu har bloggen varit tyst i nästan 4 månader, Inte för att min tystnad har varit
en "big deal", tror nog att folk knappt och precis har märkt att jag inte skrivit i
bloggen på ett förbannat bra tag, Men tystnaden är över nu. Anledningen till att
bloggen har varit tyst är för att jag har, som ni nog redan vet ? Träffat min under-
bara flickvän Malin, Sen har jag i samma veva haft väldigt mycket att göra, så
under dom tider man är själv har jag haft en sak i sikte, och de är att vila, för det
är inte lätt att fokusera på en blogg, när man i stortsett har saker att göra från
det att man öppnar ögonen tills det att man sluter ögonen. Men nu har jag märkt
att jag har lite mer tid på mig under dagarna, så då ska jag försöka komma på
några intressanta saker att skriva om här på bloggen, ska även försöka ta tag
i mina teckningar också, det är en passion jag alltid har haft. Man får en sånn
bra självkänsla när man har gjort färdigt en ny bild som man kan känna sig stolt
över. Så fler bilder blir det också, Ska även försöka ta tag i en bild som har varit
önskad sen början av augusti av mina kusiners pappa.

Men nu tillbaka till den så kallade bloggtystnaden, det kommer juh inte bli ett
fler tal dagliga uppdateringar, utan det blir säkert med nån dags mellan rum, så
blogg inläggen kan bli aningen intressantare. för jag vill juh inte göra som dom
tidigare inläggen och sitta och skriva om när jag somnar och vaknar, de är folk
inte intresserade av, så dom ska bli bättre "hoppas jag på iaf, haha". Nu får det
räcka med information, förhoppningsvis ska jag hinna med ett inlägg till idag,
där det kommer upp ett par bilder som jag har gjort, som jag nämnde i tidigare
inlägg. Ha en bra och trevlig dag alla ni som lyckats hitta tillbaka till min blogg.

Tjingepling Hejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar